MalinWiberg

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Malin - 20 oktober 2010 23:33

Sitter nerbäddad i sängen, kan inte sova... som vanligt! men nu e de fullmåne nästan me tror jag...

Sitter å försöker trötta ut mig på folk på msn, men dom piggar bara upp å får mig att skratta ist, så ingen bra taktik! Musiken får mig inte hlr trött bara sjukt danssugen!!:)

 

Löshoppade trollet frörut idag:) 1 meter gav vi oss på idag :) MKT MKT nöjd, han hoppar högt över bommen med god marginal å jag bara ler som den stolta moder man känner sig som ^^ Maha!!

 

Imorn ska jag sova till halv 10 tror jag, de känns bra ^^ haha!

Ska hämta Bergman vid Scandic klockan 11 sen ska vi iväg å jobba, jag ska lära upp henne så hon kan ta över mitt jobb sen när jag åker till Sälen, vilket jag ser fram emot BAJS mkt! =D Wiiie!

 

Tror de blir en sväng me vagnen imorn me:) ut å köra trollet lite :) Mysmys!

 

Har kommit på en sak, jag bloggar aldrig om ngt intressant egentligen... blir bara saker om mig å 10 cm ifrån liksom! >.< Vill blogga om nå kul oxå!

 

  

*Minnesbild*

 

Peace out!

Av Malin - 20 oktober 2010 16:26

Tjaa!!

Sitter å segar lite vid datan (som alla andra dagar) Har varit ute å ridit med Julia idag:) kul men kallt som bara den!! >.<

 

Ska ut om en halvtimme igen å löshoppa trollet :)

kort och intensivt tänkte jag mig!

Pinglan Amelia ska va med å hjälpa mig :)

 

Ringde upp numret som hade ringt mig igår, positivt! Får troligen jobb på fredag genom Uniflex :) Spännande, spännande!!

 

Annars har dagen varit ganska död, fipplat lite med en foderstat till ponnyn men får inte ihop de riktigt... HJÄLP!?

 

Godissugen!! >.<

får bli mat efter löshoppningen sen ska jag ut å gå en sväng :)

 

Nu ska ja sega vidare tills Amelia kmr:)

 

Hej sålänge!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards