MalinWiberg

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Malin - 25 oktober 2010 15:11

Hejhej!

Mulle goes trasig igen!! >.< de suger verkligen att ens kropp inte ska hålla till det man gör.. men kanske e så att det ska synas vad man har för intressen?! Menar, de brukar ju synas på boxares näsa att dom e boxare tex x)

Mina fötter kan ju lugnt tala för att jag e hästmänniska! Tror jag har en spricka till i foten nu =/ Igår trampade ett varmblod på min fot två ggr! Nyss tuchade Max till samma fot å HELVE*E*J*VL*R va ont det gör!! nog för jag hade ont innan Max gick emot den men fan! har haft tre sprickor förr i fötterna så jag vet hur det känns, precis såhär! =/ Kan fan knappt gå ju! >.<

Blir väl stillasittande några dagar/veckor nu då >.< BLÄÄÄ!! jag som skulle ut å gå idag me ju....

 

Sitter å kollar på hus (uthyres) i hela landet typ.. E såå sugen på att flytta ihop med brudarna efter Sälen, seriöst vore ju asmys typ Jag, Ansi, Nilla å Bergman + varsin häst i ett litet hus i skogen :D Helt fu*king unbelieveble! :D En dröm jag ska se till blir verklighet! :)

 

Har skrivarfingrar idag känner jag x) ska nog kladda ner en berättelse i Word lr ngt ^^ haha! kan ju inte göra så mkt annat, ONT!!!! >.<

4hjulingsfan ville inte sammarbeta förut hlr, skulle köra undan lite löv men blev inge me de...

 

Letar fortfarande bil, dock för feg för att ringa på dom annonser jag hittat! >.< suger att man ska va så töntig ibland, men men får väl ta mig i kragen! måste ju faktiskt ha en kärra med till Sälen sen...

 

Jaja!..

Hej sålänge!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards