MalinWiberg

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Malin - 24 oktober 2010 14:49

Blåslagen, kall och frusen... de e precis vad jag e just nu!

Har varit med Amelia idag på hopptävling, hjälpt till att lasta hästen, inte det lättaste arbetet dock! Därav mina blåmärken, bulor, krossade tår/fötter och allmänt ömma kroppsdelar. Men vad offrar man inte för att hjälpa till?! x)

 

Tyckte det gick bra på tävlingen, en felfri runda + en med 4 fel. De e ngt att vara nöjd med, speciellt med tanke på omständigheterna. Inte lätt att komma till nytt ställe, nya hästar och konstigt fol å sen kunna presstera på de! :)

 

Sitter och funderar på vad jag ska göra med min ponnypojk idag, köra? rida? banan? skogen? vägen? lastträna lite kanske? Vill mkt men borde bli varm innan jag ger mig ut igen... Lastträning och en tur på backberget kanske? BESLUTSÅNGEST! ^^

 

Nä fan får bli vagnen imorn! Amelia kanske vill hjälpa mig då eftersom hon inte ska rida pillan?! x)  Mimmi-träning på onsdag me ju! :)

 

Bloggade inte igår så kan berätta att... nä fan ångra mig! orkar inte skriva mer x) Haha!

 

Bye!

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards