MalinWiberg

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Malin - 2 augusti 2012 01:47

Jaha... Sovdags nu då? Har fuckat min dygnsrytm så kmr nog inte somna på ett tag men försöka ska jag :-P även att kattungarna hoppar upp å ner på mig å kmr med säkerhet göra de resten av natten... Dom brukar lägga sig hos mig vid 9tiden på morron å somna... Dom e inte bara jävliga om nätterna. Dom ska även ha plats i sängen sen... Men ja klagar inte för dom e sjukt mysiga å de kmr bli sjukt tomt å tråkigt utan dom när de flyttat till egna hem...

Förkylningen hänger iaf i sig men jag trotsar den å försöker njuta av semestern fast att jag är en aning segare å tråkigare än vanligt...
Imorn ska kusin min till veterinären me sin häst igen, dessa jävla hältor! Hoppas dom hittar ngt, samtidigt som jag vill att de inte ska va nå allt för jobbigt :-\ vill ju att kusin ska kunna komma hit i helgen. Vore kul å träffas liiite på semestern iaf :-)

Jag saknar mkn ponny! Han är så långt borta å jag behöver han. Måste åka upp nå mer snart å leka me han :-)

De där fodret ja beställde verkar ju inte komma så inte fan tänker ja betala ngt hlr XD får väl se hur de blir me de...

Nä ska väl sova lite...

Peace out.

Bjuder på några bilder från havet idag ^^

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards