MalinWiberg

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Malin - 4 augusti 2012 01:27

Yeah, de har faktiskt blivit lite av en rutin å blogga lite innan sovdags. Så ja gör de nu me ^^ ligger på soffan nerbäddad å hostar å snörvlar... Två dagar kvar av semestern å ja har fortfarande inte blivit nå bättre. Sux !!
Men ja klagar inte då ja iaf tkr att de e otroligt soft å bara slippa jobba ett tag. ^^
En sak lr snarare en tanke som länge har förföljt mig är att jag verkligen måste ta tag i mina matvanor. De e fruktansvärt va ja äter dåligt. På tok för lite å på tok för onyttigt. Måste verkligen samla energi, ork å lust till att laga mat varje dag. Äta nyttigare å verkligen äta. Frukost, lunch å middag ! Sluta me en massa godis å framförallt all cola. De e sjuka mängder vi snackar om å jag är livrädd för att få diabetes men ändå drar jag inte ner på sockerintaget. Usch nu får de fan va slut. Mår ju piss på denna nästintill obefintliga kost. Punkt.

Ska kasta upp lite köttfärs ur frysen nu för imorn blir de fan ingen pizza för min del.

Peace!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards