MalinWiberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin - 31 augusti 2012 21:47

Hello people!
Nu e de fredag, ganska så nice faktiskt... Har precis tagit mig en tur med hunden till konsum å handlat lite chips i regnet :-) måste erkänna att jag faktiskt tkr de e lite mysigt med regn å mörker. Slängde tillome ut reflexen ur jackfickan för första gången i år XD kände att de kunde va bra när man går så nära storvägen me en valp som e livrädd för bilarnas oväsen :-P

E sååå stolt över Turbo som la sig utanför affären i regnet å sa inte ett ljud medan ja sprang in å handlade. Han har aldrig suttit utanför ensam utan haft Kompis med sig förut. Tänker dock fortsätta ha Turbo där själv för ja tkr de gick bättre än när han har sällskap :-P menar vissa hundar har en tendens att trissa upp varandra...

Imorn ska vi åka på marknad å socialträna vovarna lite. Lär ju inte handla nå eftersom pengar inte existerar i vår lilla familj XD men jag ska se till å gå nära mamma lr pappa om d dyker upp ngt jag vill ha ;-)

Haha sitter å tittar på katterna, förstår inte vf men dom e sjukt på en ouppackad taklampa. Har vatt d länge å gör allt med kartongen, äter sover å leker på och med den XD

Nä nu ska ja mysa vidare me hundarna som passat på att ta plats i soffan.

Peace and love.

Av Malin - 30 augusti 2012 22:01

Yeah lär väl göra de snart... Men nu ska jag först ut me hunden.. Sen lägga mig, upp å jobba vid tre i natt... Awesome! >.<

Saknar min ponny!

Peace.

Av Malin - 30 augusti 2012 15:02

Hopp bara skutta ut i bilen å dra å jobba nu då .. Alltid lika roligt... NOT!!
Så jäkla tråkigt å jobba ensam... De suger verkligen getballe! Sjukt osocialt å cp...
Aja ni fattar kanske att mitt jobb suger?!

Have a nice day alla bloggreaders.
Peace!

Av Malin - 29 augusti 2012 23:24

Tja!
Im back.
Känner att ja måste skriva av mig lite, men har inget direkt å skriva om.. Nice.
Kanske ska ta mig en två-minuters-dusch.. Snart iaf. Sen sova, hatar att lukta ko när man ska sova... XD
Tänker sätta klockan å kliva upp tidigt för imorn ska jag få min hund trött om de så e d sista jag gör på denna jord!
Usch idag har han vatt omöjlig, tillome så omöjlig att A fick gå med han så gick jag me de andra två hundarna vid kvällskissen.
Hyss gör han med. Sånna där roliga som gör än riktigt förbannad å får pengarna att rinna iväg... Så stimulering står på schemat för morrondagen!

Fick ett oväntat men roligt telefonsamtal idag me, vi är bjudna på valpträff! :D fett kul. Dock undrar jag hur de kmr bli med 12 styckna Turbo-hundar på samma ställe XD menar man kan ju tycka att en är tillräckligt ibland :P
Men jag ser fram emot de, man kanske
Tillome kan få tips från andra ägare... Menar de kan ju inte bara vara min pojk som fått hyperaktiva-genen...eller?!
Ska bli kul å se dom andra, menar vissa av valparna ser ju ut att inte ens ha samma föräldrar :P
Så de taggar vi om två veckor !!

Nä nu blir de duschen va...

Peace folket!

Av Malin - 23 augusti 2012 21:49

Halloj! lr gokväll, lr ngt...


Inte bloggat på några dagar, har inte haft nå sug efter de xD


Har räknat ut att jag bara har 12 pass kvar hos kossorna nu, kmr sakna djuren, men inte resten ^^

Behöver verkligen ett nytt jobb, men har noll sug efter de, vill inte jobba, orkar inte jobba, känner inte fört! Blä på jobb!


Villl bara va hemma, å inte göra ngt, få känna att jag inte behövs ngnstans, DE vore soft!

kanske tillome få lite tid till att göra sånt jag faktiskt VILL göra! De vore ännu mer soft :)


Ska kolla mailen nu, kom på att de va några dagar sen, hoppas ja fått nå kul :) kanske fler kunder till massagen?! :D

Meeen me min tur har ja bara fått en massa virusmail xD som vanligt!


Nä, ska väl krypa ner i sängen snart, upp å jobba vid 03.00 å sen vidare å massera hästar, 3 st blir de imorn! :)


Ha de gött folket!


Peace.

Av Malin - 21 augusti 2012 01:35

Nä de blev inge inlinesträning ikväll... Va fett opepp så har städat som en annan elitidrottare. Blev fett svett...

Nu ska ja sova.. Om de går då, en hund ligger å snarkar å springer i sömnen så hela sängen skakar å katterna river runt i garderoberna å klättrar på min gitarr... Ni kanske förstår att de låter illa... Plus att A sitter ute i tvrummet å snackar me folk i skype... Böööölööö

Gonatt lr nå..

Av Malin - 19 augusti 2012 23:52

Precis hur jag ska gå tillväga när de gäller min övning av inlinesåkning...
Jag har införskaffat mig ett par inlines (värda 2000 kr men jag betalade endast 350 kr så de va ett klipp) hur som helst va jag ju hundra på att jag skulle kunna åka. Ni vet kan man cykla så kan man... Har ju inte åkt inlines sen ja va barn men trodde inte de skulle va så svårt eftersom ja kunde d då...
Jag hade fel.
Anledningen till mitt fyndiga köp är att jag har intalat mig själv att jag ska bli.som ceasar millan. Alltså motionera hundarna med hjälp av inlinesen.
Dock måste jag lära mig på nytt att åka. Trots mina skatekunskaper, snowboard, skidor, ridning you name it så suget min balans XD

Har iaf kommit fram till att jag ska ut å åka vid den här tiden på dygnet... Ingen ute nu ju. Kan ramla å bromsa med hjälp av buskar å gatlampor hur mkt jag vill utan att ngt ska se ^^ hur smart?! Väldigt...

Så imornkväll drar jag på min hjulen för då ska tränas... Blir inget ikväll för ja vill inte vara blåslagen när ja kmr ut å ska massera häst imorn.

Ny kund btw, spännande!
Får se om jag kan/vågar hjälpa... Lite speciell anledning till att jag ska komma ut... Som sagt får se vad jag kan göra :-P

Nu ska ja plugga å sova!

Gonatt.

Av Malin - 19 augusti 2012 17:37

Sitter å kikar på Du är vad du äter efter en långpromenad i skogen me hundarna.. Tuggar lite vindruvor å e mäkta stolt över att jag faktiskt inte har druckit en droppe cola idag trots att A köpte de förut så smakade jag inget alls... Nu e jag på g !

Ska få lite vidare inspiration av programmet nu sen bär de kanske iväg å klippa lite gräs...

Peace!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards