MalinWiberg

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Malin - 3 februari 2013 17:07

Hello! :)


Nu är ja mätt å belåten å frusen.

Ska avsluta denna helg med en varmdusch tror ja ^^


Har hunnit med en hel del i helgen, har hållt på med hästar å stallskötsel :) sååååå nice!

de e verkligen terapi på hög nivå att få lulla runt bland hästar å foder å bajs.. x) har saknat de! 


Nu ser ja ännu mer fram emot att min ponny kommer hem i Maj. :D Nilla å storebror kom ner en sväng oxå. kul!

Va hos Nilla å Dennis igår å käkade lite tacos å mös. sen fick ja rycka ut å hämta min kusin å farbror som fått stann på bilen å köra hem dom. Lägligt att jag alltid e nykter xD alla andra med körkort hade nämligen korkat upp xP

Idag har ja å Sandra vatt i stallet igen, lekt lite AR å NTT :) sååå kul!! har saknat å jobba me hästar lite :)

Sen åkte ja hem, lämnade av henne på vägen.. lagade mat å nu är ja som sagt proppmätt å ska snart hoppa in i duschen.. ^^
Filmade lite när Sandra gick akademiskt med Tessan, första gången för dom båda. så jag e nöjd! Dom va såå duktiga  :) (kanske lägger ut de sen)


Nä, nu ska ja sega vidare på annat håll!


Tjo.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards