MalinWiberg

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Malin - 28 februari 2013 15:54

Hej på er! :)


Tänk att klockan närmar sig 16 å solen står fortfarande högt på himlen :) Underbart!! nu märks de verkligen att de går åt rätt håll :) Ljusare å längre dagar! Gillas.


Sitter å lyssnar på tv:n, Family Guy :) ska snart sätta mig å glo lite på de! :) Ska bara vänta på mi älskling som e påväg hem me bussen nu, Ja har lagat käk som står på lite eftervärme, va visst lite snabb. Blir iaf Choli concarne å ris :)

Inte för ja e spec hungrig nu, har fortfarande lunchnudlarna i halsen.. men älskling sa att han va hungrig så nu lagade ja maten tills han kom hem ist ^^ Jag kan ju alltid värma lite senare om ja inte får i mig så mkt nu :P


Annars har ja inte gjort mkt idag, vatt uppe hos mamma å pappa å tvättat lite, städat å så :) blir en surprise åt dom när dom kmr hem. hundarna va me å lekte, busade å jävlades me mammas vovve :)

Jävlades me mig me, för när golvena va nytorkade så hittade ja på kisspöl efter kisspöl.... >.<


Nä, nu ska ja glo tv!


Hooooj!


Ge mig sommar, sol å bad nu!!! :)

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards