MalinWiberg

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Malin - 24 februari 2013 17:34

Snart e de ny vecka och slut på lovet för dom som haft lov. Mitt fortsätter ju xD

Ligger upponer i soffan nu me matkoma. Har lyckats fixa ihop en måltid till mig. Bejb va inte hungrig än. Blev bacon, spagetti å gurka. Imorn blir de ris å fiskpinnar. Yes för de e precis va vi har kvar i skåpen nu xD

Imorn ska ja ringa å gapa på Akassan så ja får mina pengar me..

Annars har ja inte gjort mkt idag. Vaknat, duschat, sen kom mormor hit å blev genast bekymrad över vårat diskberg å tog sig ann en del av de. De tackar vi för! <3
Ska ta mig ann resten imorn. Ska även kika om de finns nån tid i tvättstugan ledig. Vill köra lite hästsaker ^^

Har iaf tvättat alla ryktborstar idag me :) så nu ligger dom på tork.
Åh, kan verkligen inte berga mig. Vill ha hem min ponnyplutt nu!!! :)

Ska bli sköj.

Tänkte att Mr D å kusin kunde leka lite me oss idag innan dom åker hem imorn men de verkar inte som dom e så sugna på de xD aja, orkar inte tjata på dom... :P

Ska börja packa ner lite porslin imorn me. Vi behöver ju inte använda allt vi har. Å så blir de ju mindre å packa sen närmare flytten :)

Nä nu ska ja väl sega vidare...

Ciao.

Av Malin - 24 februari 2013 00:36

Hej hopp! Ligger i soffan, klädd för sängen. Skulle bli såååå skönt å krypa ner men icke, älskling tyckte minsann att ja skulle somna i hans knä ikväll, för de va länge sen... sötnosen ^^
Visst de va länge sen tänkte ja å kan väl försöka iaf xD han ska nämligen kolla ngn dokumentär innan han ska sova... dock e han ute i köket nu å skulle fixa popcorn. Lät som han inte hittade nå lock nyss så de kanske e popcorn på hela golvet :D

Men men de blir nog bra, kanske hinner somna i soffan innan han ens e klar xD

Har iaf vatt hos mamma å pappa en sväng ikväll. Spelat yatsy me päronen å mormor :)
Trevligt. Ja tog hem sista rundan iaf ;D
Tidigare på kvällen va ja å masserade min kusins häst. De slog mig att vi verkligen har lite å jobba med där... för gud va de finns spänningar... men de löser vi nog :)

Annars då?!... ja vet inte. Har inte så mkt mer att säga.. nu ska ja visst ut å kika när de poppar xD

Gonatt folket :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards