MalinWiberg

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Malin - 19 augusti 2015 21:33

När jag hittat en bra blogg som jag älskar att följa blir jag galet lycklig när det kommer upp fler inlägg på samma dag!
Inte för att de min blogg är så mkt att hänga i julgranen nu men det blir iaf ett inlägg till innan sovdags. ^^ haha!

Blev en mysig tur med hundarna å Denise på 1,5h i solen förut. De va skönt å röra på mig igen.. hoppas ja kan få de till en bra vana nu framöver :) för både hundarna å min skull ^^

Hästarna fick vila dock, ja va helt slut efter promenaden så vi åkte bara till ICA å handlade lite å svängde förbi stallet en snabbis. Imorn ska jag ta tag i hästarna.. tror de får bli en uteritt med Max (första gången ensam, om inte Denise vill följa med ut på Player som kmr hem imorn igen) sen får de bli lite longering å bus på banan me lillen :)

Nu har ja lagt mig å ska kolla tv4play en stund innan John blund kommer ^^ hoppas ja får rätt dos sand denna gång så ja slipper vakna mitt i natten..x)

Gonatt me er! ?

Min kisse, CP ^^ (jaa, han heter så!)

Av Malin - 19 augusti 2015 17:07

Hej på er!
Började dagen med lite jobb följt av ett möte på AF... därefter åkte jag hem till mamma å pappa för att fixa massa saker på datorn (glömde beställa ny internetsticka!) Men ja ska dit imorn igen ^^

När ja kom hem igen laga ja käka åt mig å Denise som låg ute i solen sålänge.
Nu har ja ätit å är mätt! Så nu får de bli en promenad me hundarna innan de e dags att motionera ponnyerna ^^
Känner att ja behöver en promenad... de e bra för humöret... ? Hoppas de iaf!
Orkar inte va såhär nedstämd länge till.

Sista dagen på antibiotika idag, så nästa vecka ska ja börja kötta gym äntligen! :D

Vi hörs!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards