MalinWiberg

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Malin - 20 augusti 2015 22:06

Hej på er!
Dagen har gått i ett, nu är ja helt slut.
Klev upp 05.45 å åkte iväg å jobbade några timmar. Sen va ja å lillebror på systemet.. han ville prova köpa första gången själv. Pojken blev ju stor nu i veckan ^^

När ja kom hem fick jag ett galet tel samtal. Sökte ett jobb igår, sådär lagom halvseriöst. Vill ha jobb men jag måste flytta för detta jobb å de känns krångligt. Hur som helst så ville dom att jag skulle komma på intervju nästa vecka å att jag skulle bli inskriven på deras truckkortsutbildning med en gång typ.. så de känns ju som jobbet kan bli mitt ^^ vore ju så coolt ändå! Å ja kan ju faktiskt pendla en tid tills ja fixat me boende, hästarna å hundarna osv..
Så ja håller tummarna ^^

Känns som de inte spelar nån roll vart i sverige ja bor å lever längre.. vart som e bra nog. Har liksom inget att rätta mig efter, bara mina djur.

Tog en tur på stora ponnyn ikväll med Denise som fick hem sin häst idag igen efter att ha sålt henne till fel personer..
Får se om ja lyckas sälja henne vidare i helgen igen..

Efter stallet däcka ja I sängen å har kollat idol på luren. Nu ska ja sova.. ledig imorn ^^

Gonatt Gonatt! ?

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards