MalinWiberg

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Malin - 25 augusti 2015 19:29

Hej på er!
Nu sitter jag på backen i gruset utanför stallet.. Denise verkar hovar på sin häst å jag tänkte döda tid. Har lekt lite på banan med muskot, introducerat longering å lite NTT. Morötter va oxå ngt nytt sa han x) ^^

Förra veckan sökte jag två jobb, omedveten om att den kinesiska almanackan sa att man skulle söka jobb just den dagen. Turligt nog så fick jag ett tel samtal som ledde till en intervju som jag ju ska på om två dagar, börjar bli smått nervös faktiskt.
Men idag kom ett mail från de andra jobbet jag sökte samt ett tel samtal nu ikväll.. jag börjar imorn. :)
Dock kommer jag ta de andra jobbet om jag får de då det är heltid och bättre betalt. Men till dess har jag nu fått lite mer :) kanon ju!
Så 6 h trappstäd imorn å ett hemstad på fredag. Spännande men läskigt å bli inkastad å nya saker så fort men detta a fan precis vad jag behöver nu! Rör om lite i grytan åt mig, mormor ?

Annars har ja jobbat idag, Lana å Turbo har vatt jätteduktiga hemma :) *stolt matte*

Påbörjat å riva ur hundburarna i bilen oxå. Nu ska firman ner å iväg på riktigt :)

Nä nu ska ja ställa mig upp å borsta av brallorna lite, hemåt får de bli!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards