MalinWiberg

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Malin - 23 augusti 2015 22:16

Hej på er!
Idag har varit en varm dag, underbart :)
Nilla, Dennis å Johan åkte hem till Dalarna igen.. tråkigt att dom inte kan stanna kvar längre, helst typ aldrig åka! :)

Men innan dom åkte hann vi med en del :) verkade filles hovar direkt efter frukost. Sen vidare å verka maxens hovar.. tog dock bara fram idag, ska ta bak imorn lr ngt :) min arm e helt sönderriven efter helgens alla hovar som verkats. Antingen låter ja de läka lite eller så passar ja på medan ja ändå e trasig å trasa sönder lite mer x)

När dom åkt å ja blitt ensam lagade ja lite käk, åt å la mig på sängen å måla naglarna... Hann dock bara ett lager på ena handen sen slockna ja x) sov en h å sen åkte ja till stallet å mocka å fixa lite :) rensade lite ogräs på banan.

Hemma igen fick de bli en springtur med Lana, första gången i skogen ja sprang me henne :) de gick bra men hon låg på som fan i början x) nu sover hundarna som klubbade sälar ^^ hoppas dom sover länge imorn. Jag är ledig å ska inte jobba så ja vill sova!!!!

Kastar in lite bilder från dagen så hörs vi imorn!

Gonatt :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards