MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Torsdag

Av Malin - 7 oktober 2010 17:10

Bara för att jag är nöjdast, gladast, stoltast och har fetast självförtroende just nu så bloggar jag me ett stort léende på läpparna!! =D

Har nämligen precis kommit in från hästen:) Idag tänkte jag hänga på vagnen några steg på ridbanan, vilket vi gjorde:) gick bra och han va cool!

Så jag satte fast vagnen, gick lite till med han.. sen gick jag bakom vagnen å körde, efter det hoppade jag i!! =D körde på där ett tag å han var megaduktig!:)


Sen när vi tänkte ge upp hoppade jag ur å vi gick ut från banan då han visade att han vill fortsätta lite till, detta va ju kul! så jag hoppade i igen, sen åkte/körde vi hela vägen till pumphuset och tillbaka!!! =) Understykas bör detaljen att vi var SJÄLVA göra!:) bara Max och jag, ingen annan! första gången någonsin och jag e såååååå nöjd asså!:)

Vi var bara såå coola ihop!:) inget kunde skrämma oss eller förstöra våran tur med vagnen!:) Myyyys!


Nu är dock både jag och ponnyn mkt trötta, syntes på han. mkt att tänka igenom nu:)


Annars har jag jobbat några timmar på förmiddagen idag, ska iväg och jobba några timmar till ikväll. tänkte kasta i mig lite mat först. undra vad det blir?! hur som helst är jag skapligt hungrig nu! x)

JAAAA! jag ska såååå köpa godis påvägen från jobbet ^^ idag skiter jag i att de inte e lördag x)


Nu har jag pratat megalänge me kusin så antar att jag måste logga in på nytt för att kunna spara detta inlägg x)

Så jag gör de, sen drar jag å rensar kylen!:)


BYE!!

 
 
Ingen bild

din !

7 oktober 2010 22:05

Du är

Malin

11 oktober 2010 14:16

Vah?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards