MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Tisdag

Av Malin - 19 oktober 2010 15:20

Nuså!

Tisdag igen, länge sedan man bloggade, om nu en vecka är länge?! x)

Kan ju börja med en uppföljning från i Tisdags, jag fixade inte provet, failade med ETT poäng >.< surt, JA! men jag har kommit över det, söker igen i Januari bara...

Ansi, min mammas underbara kusin har varit här å lekt med mig från fredag tills idag. Nu sitter hon på tåget, hoppas resan går bra och att hon inte dör av uttråkning!:) Saknar dig å hoppas vi ses om två veckor igen :)

 

Efter jag lämnat Ansi på tåget åkte jag till mormor en sväng, bestämde ridtur med Julia imorn:) Var även barnvakt åt Tindra (min kusin som blir 1 år i dec) Jättemysig tjej, vi lekte med klossar, klättrade i trappor, rev ner CD-skivor å hade allmänt kul ;) Haha!! sen gick vi en promenad runt ICA Maxi å somnade...

 

Påväg hem handlade jag lite till maten ikväll. Nu är jag barnvakt igen, fast år min 3åriga kusin! Jag sitter å bloggar, tjockar godis å myser till ljudet av hennes film, MORA TRÄSK!! =) Hon sitter å rockar loss i puffen x) ser grymt kul ut... hon kan ju verkligen ALLA låtar med.. skillat!!

 

Om typ 30 min ska jag ut med Amelia å rida i regnet:) denna dag SKA jag klä på mig MASSA kläder!:) brukar va kass på sånt... måste ju kunna de där med att klä på sig när jag ska upp till Sälen å jobba...

 

å vet ni en sak?!:O om 22 dagar drar jag till Sälen på Kick-Off helg! ska bli såååå skönt att komma bort ett tag.. å om två månader e jag i full gång med jobbet i Lindvallen! *Njuuuuter*

 

Å igår var det EXAKT 2 månader till jag fyller systemet =D coolt asså ^^

 

kan skriva av mig hur mkt som helst idag känner jag men återkommer senare ikväll om jag känner att jag måste x)

Nu ska jag vara med å dansa till moraträsk! ^^ önska mig lycka till!!

 

Hejrå!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards