MalinWiberg

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Malin - 10 december 2011 19:07

Hejsan!

Nu har älskling, hunden och jag gjort ett nytt försök att flytta tillbaka hem till oss... man blir allt för bekväm hemme hos mina föräldrar, menar de e väldigt bekvämt att få maten lagad (nästan) varje dag, ha värme i hela huset utan större ansträngningar, kunna spola efter sig när man vatt på toa (ingen självklarhet att de ska va bekvämt om man inte upplevt annat) ha minst 4 datorer att välja på, tre olika PS med massa spel, ett Xbox å ett kylskåp fullt av mat. DE e soft! Men men, som sagt nu är vi hemma hos oss igen, har eldat och fått upp värmen till iaf 17 grader i köket! :) rensat bland en massa papper, vatt ute i bäcksvarta mörkret med hunden och ska snart dammsuga lite, lr kanske fixa disken.. Har ine bestämt mig xP


Annars ska vi väl bara slappa denna kväll, köra folk vid 2 inatt. Tror jag?!.. (Hoppas inte ja somnar ifrån de x)


Börjar faktiskt sakna jobbet, blir lite långtråkigt att inte göra ngt spec på dagarna. Vet att jag kommer ångra att jag tkr såhär men just nu gör jag faktiskt det! iof blir de skönt me en veckas "ledigt" till. Men sen vill jag igång, vilket jag vet att jag kmr få. ska nämligen jobba massor veckan innan jul :D


Nä, nu ska ja väl nörda Fb å blocket ^^


Bajbaj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards