MalinWiberg

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Malin - 11 december 2011 20:36

Tredje advent  och NU sitter julgardinerna där dom ska :D


Imorse gick jag å Kompis en sväng mot ridklubben, busade i skogen utan koppel å kastade pinnar. Plötsligt från ingenstans kmr en dalmatinertjej å springer mot oss å självklart vill hon oxå hämta pinnar x) Ägaren kmr ifatt me en till hund i koppel å bad om ursäkt för att hennes hund rusade fram sådär, som tur gick de ju bra, dom fick leka lite till i skogen eftersom dom hittade varandra så bra å verkade ha så kul :) Sen gick Kompis å jag hemåt, båda lika nöjda tror jag! :) Skönt för lillfisen att få springa av sig å mkt roligare med kul sällskap ju :)


När vi kom hem hjälpte katten mig att mata Bertil å hämta ved ^^ Nu har vi eldat hela dan å fått upp mkt nice värme :D


Imorn  ska jag äntligen upp på hästryggen igen, om allt går som planerat vill säga! :)

Ska ut å rida ARAB !!! :D :D :D Wiiie... blir spännande å prova på lite temperament igen! :)




Jag vill så mkt just nu!

* Vill bli "friskförklarad"

* Vill få reda på provsvaren

* Vill få hem min superponny!

* Vill komma igång å plugga NU!
* Vill flytta till ngt eget.

* Vill ha en hund

* Vill rida å utbilda Lycka 
* Vill att Ica ska ha öppet längre än till 8 för nu vill jag ha GODIS!



Piiiiiz 




Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards