MalinWiberg

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Malin - 12 december 2011 17:42

Hejsan hoppsan!

Måndagen börjar dra sig mot kväll å jag känner mig nöjd med dagen såhär långt :)

Har hunnit rida Lycka en sväng, nervigt men kul! :) va längesen jag red nu så bara de gjorde det hela extra roligt! :)


(Nu bestämde jag mig precis för att jag ska ringa på lägenheter imorn, bara för att jag bestämde mig nu så va ja tvungen att skriva de innan jag ångrar mig!)


Tillbaka till ridturen, det var mysigt. Tösen var väldigt, skulle inte kalla de nervös men lite så, taktade typ hela turen, blev rädd för saker å hoppade på bakbenen ibland. Är iof inget som skrämmer mig men jag måste erkänna att det var längesen jag red någon häst med så mkt temperament. kuligt värre! :)

Det kanske löser sig med skjuts ner av hästen oxå, Anna har ju dragkrok å ridskolan har släp, billigt oxå!  så ska höra mig för lite å kolla arbetsschemat så kanske jag kan åka upp å hämta han sen, iof e de ju ingen bråska så blir nog inte innan jul iaf :P men ändå, kan va nice med en eventuell lösning i bakhuvet iaf :)


Hunden ser spöken å skrämmer upp mig! >.<

Så nu ropade jag hit Ante så han fick tända lampan å va här ^^ brukar inte va fjollig me spöken men nu kändes de inge bra xD 


Nä nu får de räcka!

Tjooo

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards