MalinWiberg

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Malin - 13 december 2011 22:05

Tjenare Hejsan!


Tisdagen börjar lida mot sitt slut, har vatt en dag med en del rörelse iaf :)

Pojken, hunden å jag har vatt inne i stan å kikat i lite affärer, lite tidsfördriv sådär. Även handlat lite mat när vi ändå va där inne :) Hämtat ved, eldat å fixat, gått en runda med voven i spöregnet, blev inte längre än nödvändigt då både han och jag vantrivdes i regnet! Har oxå slagit in lite paket, känns bra för då vet man att julen snart är här! kul med alla rim jag hittat på oxå :) Maha!


Nu ska jag nog brumma lite dammsugare sen sova lr ngt annat tråkigt, tänkte komma upp lite skapligt imorn. har en del på schemat! Är ju det vanliga med eldningen, rasta hunden, mate djuren osv osv. Sen ska jag även iväg å rida en vända, helst innan de blir kolsvart tänkte jag. Sen ska vi kanske kolla lägenheter med :) vi ska iaf boka tid för det, så kanske blir redan imorn då han som ska visa är i krokarna :)

Senare på kvällen ska vi åka till mor å far en sväng å kolla lite tv :) (har ju fortfarande inte fått igång våra förbannade kanaler så inget funkar ju här >.<)


Nä, i med laddaren i mobilen så kör vi!


Hejhejhej!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards