MalinWiberg

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Malin - 16 februari 2012 19:43

Hallå!!
Torsdagkväll, snö, blåst, mörkt... e de inte underbart?! ....NOT!...
Är sjukt jävla trött på denna förbannat fulvita snö! (Ursäkta mina ordval) Men usch va ja e less! Vill ha sol, värme, ljus å ledigt! ;P Inatt kör vi på igen, klockan ringer om 7 h. ska helst somna innan! Men sen e de helg :D två dagars ledigt! Helt utan sparkande kossor, illaluktande ensilage å kobajs i munnen! ^^ (vantris absolut inte, men behöver få sova!)


Dagen har självklart gått å ttill kossorna, vatt vaken sen 01.40 >.< Sen åkte jag, pojken å nilla till veterinären med hundarna, fick en remiss till Valla djursjukhus. Så bär av dit nästa vecka (förhoppningsvis) för att röntga å hitta ngn lösning på de onda!! *Håller tummarna* 
Nilla va ute å busade med Turbo medan vi andra va med veterinären. Har kommit fram till att jag ska spara Tubos "bollar" ett tag till efter lite prat me veterinären. JAG VILL HA EN MANLIG HUND ^^ 


Sen blev de pizza, besök av Dennis å min äldre bror :)

Efter de klädde kusin å jag på oss björnpälsarna å drog ner till stallet för å kolla på Sandra som red. Såg mkt bra ut! :)
Imorn ska jag rida, troligtvis ihop med Sandra, ut en sväng :) Ser jag fram emot!

Ska även jobba liiiite extra hos kossorna, ska ta hand om lite skit :P (bokstavligt talat)


I övrigt mår jag ganska bra just nu, livet rullar på å dagarna går. känns som de e mkt på gång men inget blir klart xD iof har jag låååånga projekt på G så de borde inte bli klart under en natt...

Ska hämta med mig Bertil imorn oxå, påväg hem från jobbet :) han ska få flytta in hemma hos mina päron tills våren kommer :)


Nä, nu har jag väl skrivit av mig lite ^^


Piiiiz out! 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards