MalinWiberg

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Malin - 24 februari 2012 22:40

Hejhej!

Idag tog helgen slut för mig å jobbet började igen, nu kör jag på några intensiva dagar med koskit å fostervatten! ^^

Började helgjobbet med en liten tjurkalv :) så söt!

Väl hemma hade älsklingen min lagat tacos till oss :) satt fint i magen ^^ efter de kollade vi film å nu ska jag göra mig klar för sängen, ska ju upp å mjölka igen om 4 h (yeeey!!) men men, bara jag kmr upp så brukar de rulla på ^^ älskar verkligen att jobba helg med Ansi, vi e bara för bra, har sjukt kul på jobbet :D å allt liksom flyter, vilket problem som än dyker upp så löser vi de me ett leende på läpparna! ^^ va nog fasen de bästa jag kunde göra att ge Ansi numret så hon kunde söka jobbet ;) tummen upp för mig ^^

nu har vi två härligt långa dagar kvar att busa tillsammans hos kossorna :) å vädret e ju bara för underbart :D

synd jag inte hade fått ner min prins hit, e ju perfekt att rida i!! :) Aja, inte långt kvar nu. Hämtar han ju om två veckor.


Va å kollade på två vbl ston som Ansi ska FÅ !!! fatta å bara FÅ två hästar, for FREEEEE... Aja, fett ju! men ska bli nice när hon får ordning på dom (renoveringobjekt) så vi kan ut å rida ihop :) då ska ja plocka in min pojk i en transport å åka dit å leka en dag! :) kul kul kul..


Pappa ringde från Sälen idag me, ååååh va jag vill åka dit å glida lite bräda!! :) Sååå länge sen nu =/

så jag tänkte att jag skulle samla ihop ett gäng me sköna ungdommar som ville me upp till Sälen en vecka lr så nästa år :) chilla, åka MASSA bräda å skidor, basta, afterski å ja... ALLT som hör sälen till! :) *längtar*


Nö fasen nu måste jag nog sova. fast jag inte kmr kunna, men försöka duger ! :)


Piiiiz

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards