MalinWiberg

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Malin - 20 februari 2012 11:50

Halloj!

Måndag igen, Nu kör ja två pass hos kossorna, taggar för helgen under lite ledigt sen kör ja på hela helgen. Lövly! >.< Idag ska jag hinna köra pappa till jobbet å äta innan jag ska iväg. kan bli tajt, men de ska gå! :)

får bli nå snabbmat påvägen. Annars ser jag fram emot ett krångelfritt pass utan nyfödda kalvar å dylikt :) *Man kan ju alltid hoppas* 

Ska nog stanna hos Ansi i helgen, spara lite pengar på att inte åka hem mellan alla passen.

får se hur de blir... vill ju hem lite iaf :) e ju barnvakt denna vecka å helg me så lär ju finnas till hands.


18 DAGAR KVAR !!!! :D Wiiiiiie...

Om 18 dagar bränner vi upp till Falun å hämtar min ponnyplutt! Som han e efterlängtad !! :D ska bli fett nice å få hem han, så jag ätligen får lägga ner mkt energi på MIN häst :D UNDERBART! Få göra som jag vill, precis hur mkt jag vill å precis när jag vill ^^ gött!


Nä, nu ska jag sega vidare tills de e dax å lägga i högväxeln å köra tills man somnar!

Hejdå

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards