MalinWiberg

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Malin - 13 april 2013 11:34

...mellan blogginläggen nu x)
Vene varför men har liksom kommit av mig varje gång ja tänkt blogga xD men nu gör ja ett nytt försök ^^


Sitter å slöar lite, äter godis å så xD
Kom hem från jobbet för ca 30 min sen.. Går delad tur idag så ska tillbaka till 16 å jobba kvällen med. Känns bra att halva dan har gått ;P är såååå trött idag. Kom hem vid halv 12 igårkväll från Linköping, jag å kusin.


Va där å såg Takida, de va såååå bra :) å vi fick våra linnen signade efteråt ^^ Mattias (gitarristen) gav mig en skriftlig kram me :) *Höhö*
Nä, de va iaf sjukligt kul å komma ut lite, hitta på ngt kul me nilla igen :) å Så träffade ja ju Bergman med :) å min bror...
Så hoppas på en tripp uppåt i landet i sommar, vill gå på Ljungarocken. Kusin ville me så vi sa att de får bli av helt enkelt :P å så har vi ju älsklings familja där uppe me så då kunde vi ju hälsa på dom samtidigt :) Vore kul! Har ju inte vatt där uppe sen midsommar förra året. De e länge sen :/

Bejb ligger å sover än, han gick å la sig när ja gick upp i morse så han e nog trött nu x) jag skulle me vilja sova lite till men vågar inte lägga mig nu, de känns som hela dan blir förstörd... spec när ja ska tillbaka till jobbet sen så kvällen försvinner ju med. Men de känns ändå bra att ha ett jobb igen :) Veta att man snart kommer få in pengar igen, så ekonomin för hoppningsvis snart ska kunna gå runt igen :)


Nä, nu ska jag väl ut me hundarna en sväng... iaf min tok. den andra kissade precis inne så han slängde ja ut på gräsmattan xD


Nä, Hare gött nu folket så hörs vi när vi hörs!


Snodde bilden av Amelia, men måste bara visa min lilla plutt :) Saknar han sååååååå

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards