MalinWiberg

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Malin - 18 april 2013 20:09

Hello! :)

Nu sitter jag vid datan å fiser! Höhö.. nä då, ja sitter å luktar tåsvett, och fiser!
Vafan kom de där ifrån...?! xD
Aja, orkar inte skriva nå nytt som inledning så de får va...


Har vatt väg en sväng på eftermiddagen/kvällen å masserat lite å myyyyst häst ^^
Har vatt å fixat lillkusins häst idag så hon kunde fokusera på att fixa moppekortet vilket ja hörde gick väldans bra :) Awesome!! 


Annars har ja inte gjort så mkt, städat en del iof... men blev ingen cykling idag för ngn av hundarna... jag kände att vi behövde en vilodag... (har så ont i röva efter sadeln) ¨hundarna har nog me lite träningsvärk..


Imorn ska ja upp å jobbe igen, börjar vid 7 å kör till 16. Sen ska jag vara ledig resten av helgen, COOLT! ska dock jobba massa nösta helg.


funderade på om ja skulle duscha, men de får fan vänta tills imorn, pallar ine somna me fuktigt hår, de ser ju inte klokt ut imornbitti i sånna fall.

Sitter å klurar lite på hur jag ska fortsätta marknadsföra mig.. å locka nya kunder ^^
Mina visitkort har kommit med, mina nya :) blir gött de! dom e inte här hos mig, men när ja hämtat dom blir de kul å se hur de blev :) tror de blev bra ja...:P


Nä, nu ska ja tröka vidare!


Btw, gött å kunna massera i kortbyxor :D (svettigt men kul e va de e !)

Gonatt!


(Max å Amelia)
De där saknar jag att göra me min ponnyplutt!!! :P

 



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards