MalinWiberg

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Malin - 10 april 2013 22:16

Ligger på soffan nerbäddad å ska sova^^ upp å jobba imorn.. slöglor på nyheterna. Vill se vädret innan ja somnar x)

Spänningarna mellan nord å sydkorea e ju fucked up asså. . Menar vafan e de
för spädbarns fasoner å vilja kriga... har dom inte vuxit mer... pinsamt!

De slog mig förut att de känns jävligt bra att ha min Antepojk. De e inget nytt men ja menar att jag kände mig väldigt tacksam på nå vis...Någon att dela vardagen med. Någon att skratta å gråta med. Någon man kan vara sig själv med, slappna av med å inte behöva göra sig till.
Hur som helst, jag älskar dig Ante! :)?

Hoj!

Av Malin - 10 april 2013 11:57

Hello!
Mitten på veckan idag... ?! lr ja, de beror ju på hur man ser de... för mig e de ju Söndag typ xD Ska jobba imorn igen :)

7-16 ! Dom dagarna är låååånga men de går nog bra :) Så ska ja jobba i helgen med. Delade tur... Tråkigt å jobba varje gång när kusin kommer ner, men å andra sidan så måste ja ju passa på att dra in dom pengar som går... 

Så de kommer kännas bra när lönen kommer iaf :) Jag får ju iaf spendera Fredagkväll med henne i linköping :) Vi ska gå på Takida på hennes födelsedag :) De blir kul !!


Nu sitter ja vid datorn, gött å blogga från den ibland :P

Har vatt ute på morronpromenad me hundarna för ett tag sen, käkat lite gröt å tryckte precis i mig ett korvbröd x)
Ska iväg å provrida en häst om två timmar, därefter ska jag rida å ta hand om kusins häst... så de blir mkt häst idag igen :P


Ska la fixa till någon matlåda till imorn med. 


Maja är bra tjock nu me ^^ Har ju koll på henne dräktighet denna gång, så nu är de max 7 dagar kvar som dom ska ligga å mysa i magen på henne, sen kommer dom ut! :D hoppas dom kommer snart, ja kan inte bärga mig x)


Känner att de e lite tråkigt å blogga nu för ja kan aldrig ladda upp bilder >.<
Laddar ja från datan så hänger sig spelet på Antes data å då tar de hus i helvete... å för ngn dag sen märkte ja att de även förstör hans spel om ja laddar upp bilder från luren... så just nu är ja fett arg på vårt intrernet x/
Ja kan ju inte blogga när han inte spelar hlr för han spelar ju från morron till kväll xD


Nä, nu ska ja tråka vidare me ngt annat....

Hare fajnt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards