MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Onsdag..

Av Malin - 10 april 2013 11:57

Hello!
Mitten på veckan idag... ?! lr ja, de beror ju på hur man ser de... för mig e de ju Söndag typ xD Ska jobba imorn igen :)

7-16 ! Dom dagarna är låååånga men de går nog bra :) Så ska ja jobba i helgen med. Delade tur... Tråkigt å jobba varje gång när kusin kommer ner, men å andra sidan så måste ja ju passa på att dra in dom pengar som går... 

Så de kommer kännas bra när lönen kommer iaf :) Jag får ju iaf spendera Fredagkväll med henne i linköping :) Vi ska gå på Takida på hennes födelsedag :) De blir kul !!


Nu sitter ja vid datorn, gött å blogga från den ibland :P

Har vatt ute på morronpromenad me hundarna för ett tag sen, käkat lite gröt å tryckte precis i mig ett korvbröd x)
Ska iväg å provrida en häst om två timmar, därefter ska jag rida å ta hand om kusins häst... så de blir mkt häst idag igen :P


Ska la fixa till någon matlåda till imorn med. 


Maja är bra tjock nu me ^^ Har ju koll på henne dräktighet denna gång, så nu är de max 7 dagar kvar som dom ska ligga å mysa i magen på henne, sen kommer dom ut! :D hoppas dom kommer snart, ja kan inte bärga mig x)


Känner att de e lite tråkigt å blogga nu för ja kan aldrig ladda upp bilder >.<
Laddar ja från datan så hänger sig spelet på Antes data å då tar de hus i helvete... å för ngn dag sen märkte ja att de även förstör hans spel om ja laddar upp bilder från luren... så just nu är ja fett arg på vårt intrernet x/
Ja kan ju inte blogga när han inte spelar hlr för han spelar ju från morron till kväll xD


Nä, nu ska ja tråka vidare me ngt annat....

Hare fajnt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards