MalinWiberg

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Malin - 8 november 2010 19:43

Har precis kommit hem från mormor, vatt dit å hämtat lillkusin, fått lite brev, pengar å nycklar. Ska öppna upp klubblokalen imorn till kursen :) Så Mulle got the power ;)

Funderade på att rida en sväng men e ju så satans kallt så jag pallar inte de >.< tror ponnyn blir gladare av ett täcke å lite kvällsmat ist..

 

Gud va jag tänker å tänker å tänker när ja e ensam som nu. Allt snurrar i huvudet på mig, verkligen allt! Jag har inga pengar, men gott om skulder! =/ det tynger ner mig asså... mår såå sjukt dåligt! Vet att det kommer lösa sig iaf! Hästen tar oxå mkt plats bland tankarna, funderar på helgen.. Nilla kommer upp igen å ska jobba, gänget åker dock till Sälen samma helg å jag e såååå sugen på att hänga med men vill ju träffa Nilla när hon kmr hem, samtidigt känns de som jag behöver åka till Sälen å få lite bra stämning där uppe så jag känner mig tryggare där nästa gång jag åker upp för att stanna i 5 månader! Tror jag behöver det.  ?! spenderade ju faktiskt hela denna helgen som vatt me kusin.. resonerar jag fel? vill ju inte såra ngn annan =/

 

Nä nu ska jag få iväg lite instruktioner till Amelia så att ngt blir klart iaf.

Hovslagaren kmr på fredag me, får jag ju inte glömma... pengar till honom?! 1200kr >.< Idéer på hur man fixar så mkt pengar på 4 dagar tas med glädje emot!:)

 

  

 

Glöm dina problem imorn kommer nya!

Av Malin - 8 november 2010 11:08

En dröm blev verklighet!

Vaknade faktiskt glad och utvilad idag:) kunde tillome dra till med ett smile i spegeln när ja klädde på mig! *Unbelieveble* =D

Vet inte vad som gjort de men livet känns inte lika misslyckat längre x) bortsett från min ekonomi! >.< folk visade genom mobilen att de verkar bry sig om mig! å de e alltid kul att veta ^^ de e sånt man behöver få veta, ofta.

 

Helt otroligt väder e de oxå! :) kallt, frost överallt men en STOR sol å klarblå himmel!! ^^ kan man bli mer sugen på Sälen lr ?! :) Hihi!! vill bara springa ut å pussa på ponnyn! men e barnvakt nu så lär hålla mig inne ett tag till...

Sen ska jag iaf ut ut ut.. blir nog en mysig tur ngnstans i solen ^^ saknar att rida ut själv så de ska absolut bli själv idag ^^

 

För övrigt har jag inget att klaga på, lr jo att mina naglar e för långa för att skriva med på datorn, stavar fel hela tiden å får göra om! plus att dom e för långa för att spela gitarr med, vilket oxå suger...Men jag ska göra ngt åt de, nu på en gång!! så va de problemet ur världen sen.

 

Känner faktiskt för att öppna min kurs i värdskapet en stund sen me :) de e en kurs jag ska läsa på datorn inför jobbet i Sälen, innehåller lite fakta några prov osv osv om jag förstått rätt, har inte gjort så mkt än eftersom ja började igårkväll men verkar helt okej...:)

 

<3SAKNAR<3
Jack

Nilla

Ansi

Mamma

Pappa

Elias

Johan
Atton AIR

<3SAKNAR<3

 

Peace out!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards