MalinWiberg

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Malin - 19 november 2010 12:55

Sitter å peppar mig själv med The cartoons x) töntigt men sooo true!

Börjar närma sig nu, 8 dagar kvar tills jag drar... MKT MKT nervöst! kan inte ens tänka på de utan att få en klump i magen...

 

Jag vet att allt kmr bli bra, kommer träffa underbart nytt folk å trivas jättebra men iaf, ska ju alltid va nervigt i början! sen e jag inte så pepp på att lämna hästen längre, vet att Amelia kmr fixa han fint men fan! jag vill inte >.< Uuusch! så mkt lättare att bara stanna hemma, ligga i sängen å glo i taket hela dagarna, så mkt mer tryggt å säkert... men hur långt kmr man på de egentligen?!

Inte långt alls... behöver börja ngt nytt nu, behöver prova på ngt annat, innerst inne vet jag att jga även VILL det... så vf tvivla?! Orka va nervös... jobbigt! >.<

 

Iof e jag väl inne i en tvivelperiod, tvivlar på allt nu.. litar inte på ngt/ngn! >.<

Vill ha hit min Nilla, Ansi å Bergman!! Need u guys...<3<3

 

Får fan rycka upp mig nu! ska ju bli kul att komma upp till Sälen å få känna att man kan leva med sig själv. :)

 

Aja, fjääääärt! blir inge klokare på detta.

 

Byebye!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards