MalinWiberg

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Malin - 9 november 2010 15:38

Hejhej!

 

Idag va de Tisdag, alltid lika skönt när veckan närmar sig sitt slut ^^ å Tisdag e ju närmare än Måndag!

Har vatt ute å gått en sväng me ponnyn idag.. kändes som de va skönt för han å slippa bära mig x) har inte kunnat sladda ridbanan hlr, blev aldrig så mjukt på dan!

Nu sitter ja å väntar på att klockan ska gå, att ja ska byta om, äta ngt å åka å plocka upp Jocke påväg till kursen! vet inte om jag orkar sitta kvar å glo eftersom Bergman e sjuk å inte ska med :( nä, nu bestämde jag mig. Dem får ringa mig när de närmar sig slutet så kan ja komma dit å låsa igen... kan åka till mormors hus å sega en stund sålänge ^^ hon kanske har godis i skåpen :O ;)

 

Usch, klockan e inte ens fyra men de e kolsvart ute redan >.< tråkigt! Ge mig snöööö så de blir ljusare igen! :) blåser som f*n ute asså >.< kmr köra av vägen sen x) haha!

 

Förbereder mig för en tripp till Sälen i helgen, tror jag behöver det trots allt! behöver komma upp dit å känna lite positiva vibbar så jag vågar åka själv om två veckor ^^ haha! känns bättre att åka upp me gänget först ^^

Nä, nu ska ja klä på mah någe annat!

 

Höj sålänge!

 

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards