MalinWiberg

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Malin - 21 november 2010 20:03

Sista kvällen på denna helg, sitter å glor på Ensam mamma söker, försöker tänka på ngt annat! om 6 dagar packar jag bilen å åker mot fjällen! Blir supernice, måste bara insé det! :)

 

Helgen har flytit på bra.. busat mkt me bergman, bror å Adde.. Tomt ensam nu! =/

Känns oms de börjar bli en vana att blogga när livet känns piss, men antar de e då man har mest nytta av att skriva av sig?! inte vet jag men känns skönt att få skriva lite då... BLÄ!!

 

Kmr bara bli sååå jäkla jobbigt att åka till Sälen, själv, ensam å på egna ben!

Måste ringa till en tjej imorn å tala om vilken tid jag dyker upp på lördag, bara de e nervöst! måste verkligen bestämma mig för att åka, att komma fram å verkligen vara där... Läskigt att köra bilen upp me, kmr den hålla?! kan ju krocka me....:S usch!!

 

Just nu vill jag egentligen bara komma fram dit, få nyckeln i handen, låsa upp, gå in å dra ett djupt andetag för att sedan packa upp mitt nya liv! Vill bara komma igång med det hela... orkar inte gå runt å va orolig 24/7 för att jag inte vet hur de ligger, kommer bli å ser ut x) töntigt men sant!

Inatt hoppas jag på att få sova, sova å sova! riktigt djupt, e tröööött!

 

Aja, nu ska jag glo klart på 3:an sen mata hästarna, sen blir de sängen!

 

Hej svejs!   (Pärlan själv på bilden)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards