MalinWiberg

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Malin - 12 november 2010 10:39

En otroligt härlig känsla kommer krypande i hela kroppen på mig! :) Nä, jag e inte kär! de e ngt annat... jag bara vet det! känner det, har sett det!

Hoppas du är redo för ett vinterliv med mig, Ansi! På lördag gäller det, du kommer fixa det, det är som uppgjort! =) Välkommen till Lindvallen!

 

Nu har jag varit vaken i några timmar x) vaknade klockan 6 (som jag alltid gör nu förtiden, vet inte vf) rullade ur sängen vid 8 å plockade ut å in hästar å förberedde allt till hovslagaren. Nu har han vatt här sen 9, blev precis klar me min ponny, bara en häst kvar som ska skos å en han ska titta lite på.

 

Ska packa väskan till Sälen men vet inte vad jag ska ta med mig x) pöskläder blir de nog mest ^^ känner mig ju inte så sugen på finkläder i denna förkylning x) vill se ut som jag känner mig;) haha! lite så jag klär mig oftast!

 

Eftersom jag har mina känningar om att min mamma läser min blogg så vill jag passa på att säga: SAKNAR DIG MAMMA!!<3

 

*Host, harkel, snörvel, nys*

 

Idag ska Amelia rida min plutt, även imorn och på söndag!:) Enjoy;) Hade jag inte vatt så förkyld hade jag vatt 7kt avis på henne x) haha! =P

 

Vill inte riktigt sluta skriva, vet bara inte vad jag ska fylla upp med x)

 

Red min plutt lite på banan igår, i snön!:) AR ofc, gick mäkta bra faktiskt, iaf i vänstervarv :) e nöjd!! Ska leta rätt på ngt bra och så naturligt som möjligt med mkt Biotin i som jag kan mata pojken med, hans hovar måste växa lte snabbare än de gör nu så vi får bort all röta från fången... å morötter! behöver nya, dom jag har e fula å äckliga x) vill inte mata ngn me dom längre! x)

 

Aja, eftersom jag diggar bloggar med bilder i ska jag bjuda på en bild innan jag styr med annat ett tag! :) Byyye

*Ansi & Mulle*  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards