MalinWiberg

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Malin - 18 november 2010 21:04

Torsdag, torsdag torsdag å torsdag....lååååång dag idag! började bra, försov mig ^^

hann iaf in till stan till strax efter 9.. hann med en frukost hos bergman innan jobbet. efter de va de lunchdax för hästarna å oljan skulle fyllas på  i bilen.. sen blev de lite handling å lussejamare-bak me bergman, hämtade lillkusin hos dagmamma sen mer bullbak, bus å mys... plöjde genom både Pippi på de sju haven OCH Törnrosa utan att somna. sen va de matdax för mig å hästarna... nu sitter ja här, bloggar, jäspar å käkar smartis från Mora! x)

 

Tror jag ska slänga mig i sängen å låta ögonen sluta sig. e inte van att gå upp före 11 x) hahah! måste kanske börja ändra på de nu till Sälen-jobbet. Inge kul å försova sig i kylan å snön..

 

Imörn åker "familjen" bort... 40 mil uppåt i landet så jag blir alone! hela helgen... sköönt å va ensam ett tag ^^ behöver de!:) Maha!

Mulle goes hästvakt på heltid, blir kul med tanke på att jag åker sen... No more häst på 5 månader... kommer gå under! =/ men de blir ett senare bekymmer ^^

 

Bergman ska rida me mig hela helgen:) Adde kommer å hälsar på imorn me, mys!

fler planer...?! nä, kom på ngt!

 

Nä nu ska jag slagga lite!

Gnatt babes!  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards