MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Makaroner å Korv

Av Malin - 7 maj 2014 12:28

Sitter i soffan, kollar Cesar å äter makaroner å korv, gött dä :)

Såååå skönt å kolla på Cesar, där ser allt så lätt å självklart ut :) Blir inspirerad till MAX! 

Stör mig som f*n på Kompis, han börjar mornarna kl 8 med å pipa å gnälla å pipa å gnälla, han gör mig tokig! vi går ut, han får mat, får ligga i soffan osv osv.. men ÄNDÅ ska de gnällas... Förbannade jävla HANHUND.. usch, löptikar ute så de e ju antagligen df han beter sig som ett cp. Fasen att han inte kastrerades tidigare.. Nu är de nästan för sent å vi har ändå inte råd nu. Turbo är ju en liten ängel som vanligt, men han har å andra sidan inga kulor kvar. Sååå skönt!


Idag är de trökväder, regnar ute. å jag har gått runt i pyjamasbyxor hela dagen.. Mensvärk från helvetet har jag med. Usch! Ska ut å rida me Denise ikväll, hoppas regnet ger sig till dess :) och värken! Gav efter å tog en tablett idag, en sån där värstingtablett som ja har kvar efter operationerna, men ja måste säga att ja lik väl kunde ha skitit i de, hjälper ju inte -.-'


Idag flyger Nilla till USA, spännande å läskigt! Är lite nervös faktiskt xD ja menar, ända till USA... de e ju låååååångt bort. Hoppas de går bra å att hon får en rolig resa å kommer hem välbehållen igen :)


Igår började jag vänja in Max å Player på gräs igen, släppte dom i hagen i tio min, jag överväger att hålla dom kopplade idag xD Player skulle minsann inte följa med till paddocken igen igår xD


Nu är ja mätt! ^^


Slänger upp lite bilder via luren från igår sen! :)


Hoooj sålänge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards