MalinWiberg

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Malin - 14 maj 2014 21:41

Hello! :)
Sitter me matkoma x) har käkat sen middag men sååå gott ^^

Idag va ja å hämta bilen på pappas jobb, sen åkte ja å hundarna till heda å klippte lite gräs å släppte ut kaninerna
så dom fick beta å skutta runt. Å de gör dom verkligen kan ja lova x) kaniner överallt. ^^

Sen åkte vi vidare, plockade upp Ante å handlade lite. Väl hemma slängde ja i mig lite kyckling å gurksallad å drog vidare till stallet, Sandra skulle rida Max en vända :) de gick bra. Va kul å träffa lillkusin en sväng igen ^^ å max va nöjd me promenaden tror jag :)
När vi kom tillbaka kom Denise på cykelbritta. Vi skulle ut på tur me player å kakan :) fick med oss Kerstin å ztarlight med, mysigt!
Blev en tur på 6+4 km.. 1 mil ^^ i alla gångarter men mest galopp ^^ såååå sjukt najs å galoppera fram över åkrar, stigar å skog :D
Får bli fler sånna turer tkr jag :)

När ja kom hem från stallet lagade ja mat (se bild) å har nu käkat som sagt... nu ska ja väcka turbo å tvinga med han upp å släppa in hästarna :)

Hoj å nattnatt!

Hittade ett par fulbrillor så de blev en selife me Kakan ;)

Stängt kaninbo utan ungar...

Av Malin - 14 maj 2014 16:33

Klipper gräs medans hundarna sitter me öppen baklucka å kaninerna springer lösa/betar på gården. Lycka <3

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards