MalinWiberg

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Malin - 29 maj 2014 23:07

Hej mina trogna läsare!
Jag är helt extas å lyrisk efter denna dag å kväll ^^ borde sova men kan inte.
Har gått några dagar sedan sist, blir så ibland... fullt upp U know ;)

Bebisarna växer å växer, är tre dagar gamla nu å börjar sakteliga få päls :) tog mig ron å tiden att öppna upp å räkna ungarna i boet ikväll, 13 st !!!! :D helt otroligt att jag över en natt gått från att äga tre kaniner till att äga sexton styckna!!! (Parat om Loka så kanske blir fler ^^) mem fattar ni, 16 kaniner!! :D de bästa av allt var att jag såg att en blir röd med ^^ hihi. Ville ja röda å verkar få en :) *redan en favorit*

Idag masserade jag Denises häst å sen tömkörde vi Maxen :) åkte sedan vidare till Snällebo där ja mötte upp nilla som kom ner från Falun me hästarna idag :) shalle å sheridan iaf. Resten kmr nästa vecka.
När pållarna va installerade å klara åkte vi till mamma å pappa å grillade.

Imorn ska ja jobba (kl ringer 05.00) sen massera en häst å köra hö :) samt motionera Max igen. Lite smånervös över massagen. Alltid lite spänt me en
ny häst :) *kmr gå bra*

Nuuuu ska ja släcka ner å stänga ner mina shakran som vi öppnade förut. :) nattnatt
Bilder!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards