MalinWiberg

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Malin - 16 maj 2014 13:44

Bloggade inte igår, hade fullt upp. Började me en tur till stan, AF-möte. Sen drog jag vidare till Lh, personalmöte.

Mkt bubblande känslor å spänningar släppte till slut å nu går vi vidare med nya tag å positiv anda! Iaf jag :)

Efter de åkte jag å Denise till hennes mamma å hälsade på å myste massa hundvalpar hos grannen :) Bilder kommer..

Sen brummade vi hem, stoppade i oss käk å drog till stallet, blev en tur i skogen me Kakan å player, sent. Klockan 22 var jag hemma igen. pust. huvudvärk!


Idag har ja mått piss på morron/förmiddagen. vene vad de e men kroppen är matt å huvet snurrar.. har druckit å ätit hyffsat så ja hoppas jag kommer igen snart. Ska åka å jobba om 45 minuter så ja måste hålla ihop idag.


Har vatt upp till kaninerna, inga bebisar än :/

mockat å gett hästarna lunch..


Idag är det 16 Maj, ett år sedan mormor tackade för sig å sa hej. Saknar henne, men jag vet att hon har de bra å att hon hjälper oss genom våra liv från andra sidan så inte känner jag mig så ensam ändå. Vet att hon finns å stöttar :) *ska inte böla, ska inte böla*


nehe, djupa andetag så går snart denna dag oxå.


Bjuder på alla bilder tillhörande denna text imorn lr nå, kanske får ett ryck inatt efter jobbet xD


Hoooj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards