MalinWiberg

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Malin - 11 maj 2014 20:24

Hej å hå!


Kände att ja hade lite ont i halsen igår, imorse vaknade jag med massa ont :/

kroppen känns matt oxå, hoppas inte ja blir förkyld nu!


Har vatt hos djuren å fixat å donat. Följde me mamma å pappa till stan, dom kostade på sin dotter en massa :) fick ett par nya dojjor som ja ska ha i stallet, lr där de kan behövas stålhetta ^^

fick oxå mer material så jag kan bygga kaninhagen klart :) sen gick vi på ica maxi å där handlade dom lite mat till mig :) så ikväll har jag å Ante käkat kött, kroketter å bea :) gott som fan!


Efter stan var ja helt slut, landade i soffan nån timme för å sedan åka till stallet å rida :) Turbo följde me å jagade harunge xD Max sparkade fotboll med en vinbärssnäcka x) schyssta djur ja har ^^


Väl hemma igen lagade jag mat å nu sitter ja å soffan å kollar How I met your mother :) allmänt skit-trött.

lär väl bli sängen snart, ska upp å jobba imorn igen.. å släppa ut hästarna :P


Hoj sålänge!


 

Av Malin - 11 maj 2014 01:18

Hej. De blir som vanligt väldans dåligt uppdaterat på helgerna här x) jobbar liksom hela fredagen å sen swishar dagarna förbi. Tänkte dock kasta in ett snabbt inlägg nu innan sovdags ^^

Började dagen me en sovmorron! *SÅ skönt* klev upp å åkte till kaninerna i regnet, Turbo va med men han va väldigt trött å seg. Mockade åt Lakriis å flickorna skuttade ut en stund. Lakriis fick sitta i betesburen.
Vidare till stallet, mockade å fodrade.

Hem en vända å möta mamma å pappa som köpt kokosolja till mig :)
Sen drog ja till stallet igen, släppge ut hästarna på en gräsplätt ja hängnade in. Kom på att jag inte ätit något än (kl va typ 17.30 då!!!) Så ja brände hem å käka, Ante hade stekt körv åt mah ^^

Tillbaka igen, träffa Denise å Chrille. Tog en promenad/barbackatur utan hjälm i duggregnet å sen fick ponnyn gå in. Stressade vidare hem, sprang genom duschen å sedan gick jag, Ante å hundarna till Cindy å Masken. Kollade på eurovision song contest å spelade xbox. Blev en mysig kväll med trevligt sällskap :) kom precis hem nu å har bäddat ner mig under täcket ^^ Ante slockna medans ja gjorde köttbullsmackor till han... han får äta dom imorn ist x)

Nehe ni. Natt å hej då! :)

Just, lillebror har landat på Maliorca nu :) hoppas han får en bra å minnesvärd vecka där me klassen.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards