MalinWiberg

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Malin - 7 maj 2014 21:57

Ja, nu är de kväll, d e mörkt ute å jag har snaaaart bytt om till nattkläder ^^
Kom hem från stallet för en timme sen, dyngsur x)

Hade underställ, T-shirt, långärmad, jacka, reflexväst... å ja va blöt ända in på understället xD

Blev en tur i skogen me Denise å Player. Jag red Kakan igen :) sååå kul :) Hihi! sitter å lér hela tiden för hon e så cool :P Asså ja kan inte riktigt sätta fingret på de, hon e liten men ändå stor, långsam fast ändå snabb... Hon är något annat än min ponny helt enkelt, inte bättre utan bara ngt annat. å de e kul å hålla på med ngt nytt ibland :) så jag rider gärna Kakan i skogen så ofta jag får å hinner :)


Ska sätta igång min ponny lite smått denna vecka med så vi tog en promenad efter ridturen. Han var pigg å ville trava mellan grästuggorna x) hihi, lillfjanten    ska bli kul å sitta upp på han igen sen :) Undra hur länge jag lyckas hålla mig ifrån de x) Tänkte skritta en kort barbackatur på Söndag, tidigast :P ska inte rusa fram ngt men vill ändå sätta igång eftersom han ska vänjas in på gräs samtidigt.. :) Då ska dojjorna provas med ^^ höhö


Nehe, nu ska jag chilla vidare mot sängen, är helt slut fast ändå inte xD

kroppen är trött men huvet går på högvarv -.-


Naaaaatt!



Tänk att du snart varit borta ett helt år! :'(

 

Av Malin - 7 maj 2014 13:12

Av Malin - 7 maj 2014 12:28

Sitter i soffan, kollar Cesar å äter makaroner å korv, gött dä :)

Såååå skönt å kolla på Cesar, där ser allt så lätt å självklart ut :) Blir inspirerad till MAX! 

Stör mig som f*n på Kompis, han börjar mornarna kl 8 med å pipa å gnälla å pipa å gnälla, han gör mig tokig! vi går ut, han får mat, får ligga i soffan osv osv.. men ÄNDÅ ska de gnällas... Förbannade jävla HANHUND.. usch, löptikar ute så de e ju antagligen df han beter sig som ett cp. Fasen att han inte kastrerades tidigare.. Nu är de nästan för sent å vi har ändå inte råd nu. Turbo är ju en liten ängel som vanligt, men han har å andra sidan inga kulor kvar. Sååå skönt!


Idag är de trökväder, regnar ute. å jag har gått runt i pyjamasbyxor hela dagen.. Mensvärk från helvetet har jag med. Usch! Ska ut å rida me Denise ikväll, hoppas regnet ger sig till dess :) och värken! Gav efter å tog en tablett idag, en sån där värstingtablett som ja har kvar efter operationerna, men ja måste säga att ja lik väl kunde ha skitit i de, hjälper ju inte -.-'


Idag flyger Nilla till USA, spännande å läskigt! Är lite nervös faktiskt xD ja menar, ända till USA... de e ju låååååångt bort. Hoppas de går bra å att hon får en rolig resa å kommer hem välbehållen igen :)


Igår började jag vänja in Max å Player på gräs igen, släppte dom i hagen i tio min, jag överväger att hålla dom kopplade idag xD Player skulle minsann inte följa med till paddocken igen igår xD


Nu är ja mätt! ^^


Slänger upp lite bilder via luren från igår sen! :)


Hoooj sålänge.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards