MalinWiberg

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Malin - 25 maj 2014 21:14

Hej hopp!
Söndag igen å snart e den me slut.. imorn drar en ny vecka igång å med de en massa nya möjligheter, för de e ju dom man ska se å framhäva, lr hur? :)

Börjar iaf veckan med att riva av ett kort men intensivt arbetspass :) Sedan ska jag ta tag i en del telefonsamtal å likande :P


Men de e att gå händelserna i förväg. jag ska ju bara blogga om denna dag nu ju x)

Idag har jag iaf varit till kaninerna å stallet, Lakriis hade smitit nångång inatt så han fick jag plocka in i buren igen xD å Max hade visst oxå varit på rymmen inatt x) Härliga djur jag har ^^


Zafira är bra tjocker nu asså, de bara MÅSTE vara ungar i henne :P (lr hur man nu ska säga) hon är på dag 29 idag så nu kan de ju explodera när som egentligen ^^

Har gissat några siffror på antal ungar. Jag gissar på 9 totalt å 5 levande. Ante gissar på 5 totalt.. Ska bli spännande å se hur de blir iaf :)


Har jobbat lite AR på banan me Max idag, avslutade me å hoppa upp å åka barbacka med in i stallet :)

Han va duktig men trött å lite slö.. va ju egentligen menat att vara en vilodag idag.. men den får bli imorn ist, fast han ska få en massage då med :) kommer dock bara lägga en lätt efleurage på han eftersom han varit dålig för en tid sedan å kroppen inte riktigt e på topp ännu..


Blev ett kvällsdopp me Denise å Chrille oxå :) skönt var de i vattnet! ^^
Blir säkert en vända till sjön imorn me, om ja inte kastar mig i havet efter jobbet ;P


Nä, nu ska jag försöka samla ihop mig för å kunna somna så småning om.. så ja kommer upp imorn. guuud va de e svårt asså -.-'

idag satte ja klockan på 10 för ja skulle komma upp å kunna somna inatt men ja klev inte upp förrän 10.50 -.- morrontrötta jag har kommit tillbaka... usch!


nehe ni, ha de fint å ta hand om era nära å kära!


 

Idag är det mors dag, så denna är till dig mamma! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards