MalinWiberg

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Malin - 12 maj 2014 14:01

Hello!
Sitter i soffan å tar igen mig lite, har varit å jobbat idag. Släppte ut hästarna först, full fart :) Tokar!
Hade sjukligt onti halsen när ja vaknade -.-'

Nu är de liiite lindrigare. Har sugit på halstabletter hela dan å precis ätit lite glass, svalt å skönt ^^

Efter jobbet åkte jag å släppte över hästarna i en annan hage med mer gräs, så nu går dom där :)

Snart ska jag diska lite å sen hoppa in i en dusch. 


Ikväll blir de en helkväll i stallet, måste skritta ponnyn igen.. hans buk växer av gräset å nu måste han komma igång med promenaderna igen :P

Sen ska jag rida Kakan igen :) Denise ska följa med oxå me Player :)


Sitter å glor på Lyxfällan, repris iof men de e lärorikt på nå vis xD Bra å veta vad som väntar mig själv liksom ^^
Piss-liv :)


Nehe, ta tag i Antes disk från helgen var de ja.. -.-


Hoj!



Kissebebisar :)

 

Jag jobbar Sheridan på banan i akademiskt för ett år sen.


  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards