MalinWiberg

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Malin - 27 maj 2014 17:28

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D
Äntligen är dom häääääär, dom små, efterlängtade sötnosarna ^^
KANINUNGAR!


Kom in till kaninerna förut å såg till min förvåning att boet var såååå mkt mer påbyggt med päls, överallt, kolsvart!

Vågade inte kolla med en gång utan fyllde på vatten å mat å fixade Lakriis med innan :)

Sen kikade jag, jo då minsann. Nog rörde det sig där under! :D Wiie!

Kikade lite bland pälsen å lyckades se några små :) undrar hur många det är.

Ska låta mamman sköta sitt nu å kolla dom om några dygn igen, Alltså boet. kaninerna matas ju varje dag ;)


Men gudars så kul! :D


Bilder!


     

Av Malin - 27 maj 2014 12:54

Hopp!


Sitter i söffan, har precis käkat lite, mår illa nu xD

kollar på De okända som precis började på tv:n :P

Kom hem från stan för en stund sedan, har varit på jobbintervju.. gick inte sådär värst bra om jag får säga de själv, kändes lite som dom redan bestämt sig för andra sökande, meeeeeen dom skulle höra av sig denna vecka oavsett hur de blir, så de e bara hoppas nu då :)


Lämnade in papper till Soc me, när ja ändå var i stan. 


Ska snart ge mig av till stallet, ska motionera ponnyn. tänkte de skulle bli två vändor idag. nu jäklar måste han röra på sig!

Dom har inte kommit ut idag heller för deras hage håller på å rivas/byggas upp... ska se hur de går sen, om dom kan få gå ut lr om ja ska släppa ut dom på en annan plats :)


Ska upp till kaninerna snart me, kolla om de kommit några småttingar :) *Hoppas*


Hörs mer senare kanske! :)


Bjuder på några bilder från gårdagen/tidigare :)


         

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards