MalinWiberg

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Malin - 6 maj 2014 13:01

Kom av mig igårkväll, så ja missade att blogga en sista gång :) Tänkte berätta om dagen, så ja drar de lite snabbt nu :)

Va iväg å jobbade en sväng på morron. Va hemma till lunch igen, dötrött! x)


 


När ja kom hem käkade jag pizza me Nilla i Heda, Nilla gav Kompis lite reiki å sen kom Dennis å åt pizza me som Nilla hade gjort :)

Sen körde Nilla hem mig å Kompis vid 14.40 ungefär, dog i soffan en stund å Nilla gasade vidare mot Falun. Sen gick jag till stallet, Turbo fick följa.

Jag fick låna en ponny (En mysig liten c-ponny, typ hälften så gammal som Max x)) av Kerstin å rida på :) följde med Denise ut i skogen me Turben på släp :)

Va jättemysigt å rida igen, å lilla Kakan va jätteduktig :) Ser redan fram emot nästa gång jag får rida henne :) hihi


     


Sen tog jag å pysslade om min ponny :) borstade bort en halv ridbana ur pälsen tror ja xD sen gick vi en vända, Denise å Player följde me :) Maxen var piggelin å knartade på bra :)

Sen fick han gå ut i solen en stund till :)


 


Landade i soffan med en tallrik me kokt ägg, makrill, rödetssallad, tomat, gurka å rädisor :) Kollade Talang å sen blev de en dusch innan sovdags.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards