MalinWiberg

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Malin - 4 maj 2014 21:23

Hej!

Nu är jag tillbaka igen :) Hemma å kan blogga.

Har haft en jättebra helg i Delsbo med Ante å hans familj :) Vi har hittat på en massa olika saker, bla grillat en kväll, ätit kinamat å spelat xbox, varit till ridskolan å kollat på hästarna och bara varit, såååå skönt :)

Var skönt å komma bort ett tag å träffa Antes familj, de va så länge sen jag gjorde de nu.

Men måste ändå säga att det var skönt å komma hem med :) Är supertrött å ska krypa ner i sängen snart, kommer dock sakna sängen vi sovit i hos svärmor, sååååå mkt skönare än våran xD

Kompis har gjort sig illa, tror vi. han stödjer inge bra på höger bak å skriker såfort man kommer emot han :/ hoppas han "bara" är överansträngd efter helgen så det blir bra av lite vila. Har fått nytt foder me åt hundarna, extra fett. Nu ska dom upp i vikt förhoppningsvis. :)


Imorn ska vi båda upp å jobba igen, ska ställa 511 alarm tror ja xD MÅSTE kliva upp!

Sov till 12.30 idag så kommer nog va seg imornbitt vid 6 -.-

Aja, ska slå omkull mig ganska så nu faktiskt :)


Slänger in en bildbomb från helgen senare!


Hej å gonatt :)

 



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards