MalinWiberg

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Malin - 24 maj 2014 22:16

Hej på er! :)


Har äntligen landat i soffan å börjar sakta men säkert bli mätt å belåten :)


Idag har jag å lillkusin varit å badat med Denise å hundarna :) Premiärdoppet, såååå skönt :) ska helt klart fortsätta bada nu tills hösten kommer :P

Har även varit hos kaninerna, vi parade om Loka blev två lyckade parningen (precis som sist) så ska fortsätta imorn lr ngt :) vill iaf ha lfer parningar innan ja ger mig denna gången. har iaf bestämt att detta blir sista gången jag parar Loka å Lakriis. Blir de inget nu så skiter jag i den kombon xD

Zafira ser tjocker ut, har en dryg vecka kvar tills ja får veta om de e bebisar där.. *hoppas*


Varit till stallet å ridit med, Jag på kakan, Sandra på Max å Denise på Playan :) blev en mysig tur i skogen med lite trav å mkt skritt, svettig blev man ändå! :P

Stötte på vildsvin å dovhjortar :)


Sedan fick hästarna sig en dusch å rejäl skrubb å efter de plockade vi brännässlor som ja nu hängt på balkongen, Denise hängde sina där me såg ja när ja brumma förbi ;) höhö!

 När ja kom hem från stallet hade Ica stängt så ja brummade till Överum, handlade på konsum. hungrig som en bajshög. fick bli mini-pizzor.. billigt å gott :) (polarbröd, tomatsås, skinka, ost, oregano)


Nu har ja käkat å sitter å kollar på "Pappa på burk"


Hooooj å gonatt! :)

   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards