MalinWiberg

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Malin - 17 januari 2013 20:33

Hej allihopa.
Nu har jag kommit hem från Skåne. Lr ja kom hem igårkväll.
Jag lyckades btw, nu är jag Diplomerad hästmassör :D härligt härligt. Plugget är slut å jag kan börja jobba ^^

Idag va de segt å komma upp. Har städat hela dan typ. Inte så fort å inte så intensivt men lite i taget. Såg ju ut som skit när jag kom hem från Skåne >.< åkte å köpte hundmat å älskling vid skolan med. Sen plocka vi me oss varsin pizza påvägen hem, bjöd lillebror på en.med :P

Har skrivit massa på afförsplanen med. Får se vad som tycks om den på mötet sen :)

Hunnit med å duscha voven med både shampoo å balsam. Klippt klor å tvättat öronen oxå :) så nu e han goare än goast ^^

Imorn ska ja in till stan en vända. Går till tolv så de ska ja väl palla med.

Btw, vaknade av ett sms imorse att kusin va på BB :D jag sken upp som en sol !! Äntligen är pyret påväg ut... Guud va häftigt. Har dock inte hänt så mkt mer sen dess :/ tänkte kolla hur långt de gått nu sen får vi hoppas de sätter fart så ja får veta om de blir en pojk eller tös.. :)

Nä ni ha de fint.

Bajbaj!!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards