MalinWiberg

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Malin - 27 januari 2013 21:51

Hello gokväll å hej!

Ligger nu i soffan å jäser med min andra hälft :)
Vi kollar nån ny film :P
Har vatt hos mamma å pappa å lillebror idag, käkat massa gott å umgåts lite :)

Igår petade jag i mig några piller å gick å la mig med feber så ja trodde faktiskt
att ja skulle vara körd idag men ja mådde bara lite illa imorse men sen blev ja okej iaf. Hoppas de håller i sig nu.. Orkar inte va sjuk även om ja för ett tag längtade lite efter att få bli sängliggande ett tag men ja påmindes ganska snabbt om att de inte e min stil å ligga still... XD

Imorn e de Måndag igen... Uuusch. lär dra in till stan igen >.< de suger verkligen... Men men hoppas dan går fort.

Måste få ihop pengar till å knippsa bollarna på min hund nu. Har slitit isär dom tre ggr idag. Börjar bli drygt att dom ska ryka ihop hela tiden... Om småsaker liksom. Ja förstår varför dom ständigt har små sår överallt för ja tror ju inte dom e sams när dom e ensamma om dagarna. Lr ja vet att de e så. Aja.. Får se när ja får ihop 5000 pantburkar...
Bilder från idag...
Peace folket!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards