MalinWiberg

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Malin - 31 januari 2013 13:02

Har kommit av mig från bloggen har ja märkt XD länge sen nu. Så slänger in ett inlägg nu.
Sitter i soffan å njuter till ett program av Cesar millan. Ett reprisprogram visserligen men de gör inget, kan se de
om å om igen... :) man blir så pepp, så fokuserad å så powerful av å kolla på han å hans logik... De e under å starx efter ett cesar program som jag kan styra mina hundar som bäst. De finns liksom inget annat än underkastelse å lydnad. Såå coolt :D
Men ja tkr de e lite konstigt att ja i vissa fall inte kan kontrollera min tokstålle till hund på 35 kg när jag alltid kan kontrollera en häst på 700 kg. NP liksom.
Men ja måste säga att ngt har hänt med min pojk, ngt positivt. De e som ett lugn har sjunkit över honom. Han är idag 16 månader gammal å borde iaf enligt mina erfarenheter vara ganska livlig å testa ganska mkt. Men de verkar som den perioden lider mot sitt slut nu... Att promenera ensam med båda hundarna är absolut inga problem över huvudtaget längre. Oavsett vad vi möter för instabila, uppkäftiga, rädda hundar... Liksom inte en reaktion kmr utan min tillåtelse... Awesome!



I går va ja å red me ansi. Kul kul !! :) imorn ska ja iväg å massera lite :) å på lördag å söndag ska ja rida å ta hand om ansis häst :) såååå mys.

Nä nu ska ja damma lite.. Har städat hela dan... Ont i halsen har ja me XD

Aja.. Avbryter nu annars skriver ja tills imorn...

Baj baj

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards