MalinWiberg

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Malin - 24 januari 2013 19:05

... å de e inget som lockar mig de minsta! >.< fy nu e jag trött på snö, kyla å tomtar!

Jag vill ha vår! blåsippor, vitsippor å myrstackar som börjar röra på sig igen! :) Värme vore inte helt fel de heller. usch va ja e less på att frysa nu!!! >.<

Hade de inte vatt för att elräkningen blir åt helvete för hög skulle ja höja elementen mer.... men men, varma duschar hjälper för stunden! :)


En sak slog mig förut, Igår red jag! :D Jag satt på en häst å åkte lite... shiiit va de kändes ballt :) inte varje dag man får göra de... :/    eller ?! ;D vet inte, har inte funderat klart... men ja funderar fortfarande! :P

Var iaf en mycket trevlig tös :) så ja tror de skulle va sjukligt roligt! :) Måste erkänna att ja drömde om henne inatt me, vi hoppade! :D Gaaasch, den känslan när man flyger över hindrena med marginal :) Såååå coolt!


Ah, nä shit...


Vad har ja gjort idag då? Åkte in till stan, gjorde en liiiiten fjollig uppgift sen satt ja resten av tiden... fixade papper hos soc å sen hem. in imorn igen blir typ bara två timmar eftersom bussen inte kommer in i tid... men men skönt d iaf xD


Nu ska ja snart kolla farmen! :) Spännande ^^ de e typ enda programmet ja följer nu... annars kollar ja inge tv x)

kul å veta liksom... xD Nae..


nä nu ska ja la b*ga runt lite på nätet innan tv:n drar igång :)


Peace.


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards