MalinWiberg

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Malin - 23 januari 2013 12:18

...säger jag till mig själv! :) Har vatt väck ett tag märker jag x) De e ju så att min dator har pajjat å då ja tycker de e mer bekvämt att blogga från den ist för luren så har de helt enkelt inte blitt av å blogga på ett tag... sitter vid älsklingens dator nu, tänkte att ja skulle passa på å slänga in ett inlägg å berätta att ja lever! :)


Dagen idag har inte bestått av så mycket annat än en dusch, tripp till affären, sen slängde ja å bejb ihop en brunch bestående av äggröra, en ny variant med selleri och gräslök i. måste säga att den blev väldigt god :) jag har aldrig ätit selleri tidigare så va värt å testa de nu.. :P oj, såg i receptet nu att de heter tydligen äggsallad, inte röra x)


vet inte riktigt vad jag ska göra nu, rota fram lite hästkläder kanske å läsa lite Cesar Millan bok :P Länge sen ja läste den nu å har ju inge plugg längre å vila ögonen på så kanske ska köra igång lite annan läsning nu igen. Fast jag är ju endå sån person att jag läser inte bara för att läsa utan jag ska ha ett syfta med det å oftaste e de syftet att jag vill lära mig ngt, df blir de Cesar ^^ eller kanske ska läsa lite klicker träning... hm, får se va de blir.. lutar åt hundbok iaf.


Senare ska ja dra på mig ridbyxorna (Hur gör man ?! ? O_o) å åka å plocka upp min kusin å sen vidare å prova en häst :) Efter de blir de hem å tänka, tänka å tänka ;D


Nä, va säger ja mer då... inte mkt, fint väder idag iaf :) SOOOOOL :D hoppas bara temperaturen sjunker lite mer när solen fått ligga på ett tag för nu e de KALLT ute >.<


Nä fan, får höras mer sen! :)


Puss å Kram!  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards