MalinWiberg

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Malin - 7 november 2013 17:16

Hej å hå, host å harkel!


Nu var de ett tag sedan sist, har legat död på soffan en hel vecka å börjar väl (peppar, peppar) sakta men säkert att vakna ur min feberdvala. Orkade mig till stallet idag, mockade å fixade lite hö-påsar. Mr T var me såklart :)

Sen plockade Nilla upp mig å Turben, vi åkte till kaninerna å fixade, honan börjar se tjock ut ?! lr inte tjock men lite hård om magen e hon nog... ? Om jag beräknat henne rätt så borde de ploppa ut ungar om ca 15 dagar, förutsatt att hon inte går tom vill säga :P Men med tanke på att ohn fortfarande inte går att stänga ute från pöjken så kan de ju bli bäsar när som helst, även efter 15 dagar menar ja... dom kan ju blitt till igår om de e så xD Har iaf satt in bolåda å mer bomaterial redan eftersom ja inte vet när/var/hur/om ens de blir bebisar.. Blir spännande å se :)
 


Sen åkte kusin å ja på ica, handlade en massa gottigt som ja ska proppa i mig ikväll :) Har redan börjat, Korv me bröd å punchrulle :) höhö Myys å umgås me nilla, trots att ja inte orkar så mkt å e döv pga förkylningen men ändå :P


Imorn kommer äntligen hovslagaren!! (har bara skjutit upp de tre ggr nu) å Max e ju utan en sko, så har fått ofrivillig vila i två veckor :S inte bra enligt mig!

Både han å jag vill ut å jobba lite igen.. :P Om jag orkar så ska jag ta en tur imorn efter skoningen, men de lär bli en kortis bara för att liksom.. han har nog en hel laddning krut i sig å jag har fortfarande feber så ska inte göra allt för jobbiga saker..
 

Annars har ja inte så mkt att berätta, Turben spräckte en klo idag. Vet inte när var lr hur men de lödde fint iaf så nu har ja plåstrat om han... e nöjd om de får sitta kvar till kvällen iaf.

Han är dock väldigt duktig, säger mamma att de ska sitta där så får de göra de me ^^

Blir hemma från jobbet imorn iaf, vill bli piggare än sågär innan ja jobbar igen. 

Nä, ska väl göra ngt annat kul, kolla blocket lr nå x) Typ de enda ja gjort denna veckan när ja inte orkar annat... 

Btw, jag vill klippa mig igen! Fast ja vill ha långt hår igen... hm
     

Hoj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards